עורך דין תכנון ובניה

תכנון ובניה מהווה תחום סבוך ומורכב אשר מצריך מומחיות ייחודית מעורך דין תכנון ובניה בכל הנוגע לליווי משפטי במקרקעין ובקידום תוכניות נדל״ן. 
משרדינו בקיא ומנוסה בכל עולמות תכנון הבניה במשפט המנהלי, ובעל ניסיון בניהול תיקים החל ממקרי ליקויי בנייה, זכויות בניה, חריגות בניה, רישוי בניה ועד לעבירות תכנון ובניה. 

תכנון ובניה וחשיבות היוועצות בעורך דין המתמחה בתחום

ישראל מוכרת בתור מדינה בה ישנו מגוון רחב של מוסדות תכנון בתחום הבניה, ביניהם: ועדה לתשתיות לאומיות, ועדה מחוזית, המועצה הארצית לתכנון ובניה ועוד. 

חוק התכנון והבניה מהווה חוק אשר מסדיר את הפעולות של כל אותם המוסדות שהוזכרו לעיל ומגדיר מה נחשב כעבירה ומה לא. החוק מגדיר מתי הנכם יכולים להשתמש במקרקעין, מה נדרש מכם כדי לקבל היתר ומסביר מה נחשב לחריגות מגבולות היתר זה לשימושים אחרים. כמו כן, החוק מגדיר ומתייחס גם למה מותר או אסור לכם לעשות במסגרת השטח הפרטי שלכם בתוך העיר, אילו תוספות לדירה לא תוכלו לבצע ללא אישור ועוד. 

אנו מסייעים ללקוחותינו במספר תחומים בתכנון ובניה

אנו נותנים מענה משפטי מקיף בכל הנוגע לעולמות התכנון והבניה, ביניהם: מקרים של בניה ללא היתר, בניה בסטייה מהיתר, צו הריסה שיפוטי, צו הריסה מנהלי, צו הריסה עם/בלי הרשעה, היתרי בניה, סכסוכי שכנים ועוד. את לקוחותינו אנו מייצגים בפני ועדת ערר מקומית, ועדת ערר מחוזית, בתי משפט לעניינים מקומיים ועד לבתי משפט מחוזיים.

כמו כן, משרדנו מטפל בענייני התחדשות עירונית – ברשותינו מחלקת נדל"ן אשר אמונה על טיפול, ייעוץ וייצוג יזמים ודיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית. 

למה חשוב שיהיה לצידכם עורך דין לתכנון ובניה 

משרדנו הוקם על ידי עורך הדין אריק כהן, שהחל את דרכו בלשכה המשפטית של עיריית חולון, שם טיפל במאות תיקים עבור העירייה, ובמשך השנים ייצג רשויות מקומיות רבות נוספות כגון עיריית בת ים, גבעתיים, כפר סבא ועוד במגוון תחומים, לרבות בתחום המיסוי המוניציפאלי, ארנונה, היטלי פיתוח וכד'. 

בתיקים מסוג זה, חשוב ומהותי שיעמוד לצידכם עורך דין מיומן, במטרה לקדם את האינטרסים שלכם ועל מנת לוודא שהתהליכים יבוצעו ביעילות מירבית ללא סיכונים או טעויות בדרך. 

נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם את השירות המקצועי והאישי ביותר, עם הטיפול המסור המדויק לכם.

דילוג לתוכן