משרד עו"ד אריק כהן - בדיקת חיוב יתר בארנונה לעסקים ולחברות – חינם!

  • בדיקה מקצועית של חיוב הארנונה מכל רשות בישראל
  • ניהול משא ומתן מול הרשות המקומית בנושא הפחתת ארנונה או ביטולה
  • ליווי משפטי בכל השלבים מול הרשות המקומית ו-וועדת הערר
  • עו"ד אריק כהן בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה ולצידו ניצחונות בהליכים השונים והשבה של מיליוני שקלים לטובת לקוחות המשרד

חברות ועסקים, לביצוע בדיקת חיוב יתר בחינם – שילחו אלינו עכשיו את תלוש הארנונה

בדיקת חיוב ארנונה לחברות ועסקים

יכול להיות שבארנונה שלך יש חיוב יתר של אלפי שקלים

בתחילת כל שנה שולחת הרשות המקומית (עירייה, מועצה אזורית, מועצה מקומית וכו') חיוב ארנונה עבור הנכס.

חיוב הארנונה עבור הנכס קובע את הסכום לתשלום על בסיס שטח הנכס (מ"ר) ועל בסיס סיווג הנכס (תעשיה, מלאכה, משרדים, בתי מלון, תחנת דלק, חברת ביטוח, מגורים ועוד).

לכאורה חישוב פשוט של סיווגים ומדידת שטחים, אלא ש"חישוב פשוט" זה מהווה מקור לטעויות שחובה על בעל הנכס לוודא, כי לא נפלו בחשבון בכל שנה מחדש. לא פעם, כן, גם משנה לשנה, מוחל סיווג שגוי בגין הנכס או חישוב שגוי של שטח הנכס כלפי מעלה. במקרים אלה הארנונה מזנקת בעשרות אלפי שקלים, ולעיתים גם במאות אלפי שקלים, בשנה. במקרים אלו ניתן להגיש השגות באמצעות עורך דין להפחתת ארנונה.

קיבלתם חיוב ארנונה? מהרו לבדוק האם מדובר בחיוב שגוי!

עומדים לרשותכם 90 יום בלבד (מיום שקיבלתם את החיוב) כדי להתנגד לחיוב הארנונה.

למה אנחנו?

אריק כהן – משרד עורכי דין ונוטריון הינו אחד ממשרדי הבוטיק המובילים והמוערכים בישראל בתחום המשפט המנהלי והרשויות המקומיות, בדגש על תחומי המיסוי המוניציפאלי, תכנון ובנייה, רישוי עסקים ומכרזים.

עו"ד אריק כהן, המשמש גם כסגן יו"ר ועדת תכנון ובניה בלשכת עורכי הדין של מחוז ת"א, מייעץ באופן שוטף לתאגידים, יזמים, קבלנים, עסקים ואנשים פרטים בתחום הארנונה, היטלי פיתוח ואגרות, תכנון ובניה, פיקוח עירוני, צווי הריסה, בניה ללא היתר ורישוי עסקים.

למשרדנו ניסיון רב בשנים בבדיקות, הפחתות וביטולים של חיובי ארנונה המושתים על עסקים לסוגיהם השונים. המשרד מתמחה בהגשה של השגות על חיובי ארנונה, הגשת עררים הנוגעים לארנונה, ניהול הליכים מול ועדת הערר לענייני ארנונה, הגשה של ערעורים מנהליים אודות החלטות הוועדה, הגשה של עתירות מנהליות לבית המשפט לעניינים מנהליים כנגד החלטות של רשויות מקומיות, וכן ערעורים ובג"צים המוגשים לבית המשפט העליון.

 

אריק כהן - משרד עורכי דין ונוטריון
דילוג לתוכן